Geoblog.pl    jenny777    Podróże    Ukraina 2009    Początki zawsze bywają trudne

Początki zawsze bywają trudne

Ukraina
Ukraina, Lwów

Początek pobytu na Ukrainie można by było swobodnie nazwać totalną dezorganizacją. Miał być nocleg. Ale stracił się kontakt. Po dłuższym czasie chodzenia i poszukiwania (dodam, że przy niedzieli) miejsca na tani nocleg znalazłyśmy się u miłej starszej pani, z którą skontaktowała nas zakonnica.
Standardu na Ukrainie raczej zbytnio opisywać nie trzeba. Ogólnie największym problemem jest bieżąca woda. Między 10-11 nie było dopływu. W związku z czym trzy kobiety musiały się szybko uwijać i niezbyt długo wylegiwać (co zresztą wyszło na korzyść, bo więcej można było zobaczyć). O tyle, o ile dwie w miarę szybko się wyrabiały, o tyle jednak miała jeden wielki problem: wstać :)
Dodam jeszcze na koniec, że woda dostępna była dopiero po powrocie. A na początku tak się dziwiłyśmy, kiedy nasza "noclegowa wybawczyni" chciała napuścić nam sporo wody do wanny.

Tak czy owak, mimo zmęczenia, szkoda marnować czas. Wybrałyśmy się w drogę uliczkami Lwowa. I wbrew pozorom przeszłyśmy wcale niemały kawałek. Atmosfera Lwowa z godziny na godzinę coraz bardziej mi się podobała. Ale w końcu poznawanie innych ludzi i innych miejsc przeogromnie mnie fascynuje.